Facebook

Beoordelingen van ZAP Thai Haarlem

Recente recensies van ZAP Thai Haarlem

5 sterren na 225 reviews

, 14-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd; TOP!!

, 10-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten..had alleen gebakken rijst besteld maar kreeg mie. De rijst werd direct nabezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Veel verse groente in heerlijke sauzen. Altijd goed eten van zap Thai.

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Uitstekende kwaliteit als altijd. Normaliter stipte bezorging doch vandaag een half uur later dan aangegeven. Op zich logisch vanwege spitsuur, weersomstandigheden etc, maar dit keer kwam het eten ook minder warm dan normaal en dat is toch vervelend. Voorts uiteraard wel weer uitstekend van smaak!

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, en lekker warm bezorgd!

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is echt altijd heel lekker en vers. Wij bestellen heel regelmatig . Voor mij mogen 2 pepertjes gerechten wel iets pittiger en de rijst bij de gerechten wat meer. Voor de rest top!

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onwijs lekker !!!! Complimenten aan de chef xxx

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker!!!!

, 07-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, prima bezorging!

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd topkwaliteit en topsmaak. De Thomas Ka Kai is zelfs verslavend.. Verpakking en bezorging ook helemaal okay.

, 31-10-2018

Kwaliteit:

Rating

super tasty Thai curries. We ordered vegetarian since we don’t eat meat and it was super tasty.Will definitely order again!

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker authentiek thais, aanrader. (Bezorging was zelfs op de minuut)

, 24-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eerste keer besteld en het was een heerlijke maaltijd.

, 20-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had om 20:20 besteld en jullie waren er al om 20:05. Normaal gesproken heel fijn als je eten snel komt maar ik had expres om 20:20 besteld omdat mijn vrouw dan pa thuis was. Nu werd het eten al koud. Wel heerlijk gegeten. Dat wel.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kip met oestersaus!

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

5 sterren!! 100%

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastische curry en heerlijke fishcakes!

, 05-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten! Vandaag voor het eerst de pad Thai genomen, superlekker! Malse kip en veel smaak! Staat nu samen met de massaman op één 😄

, 05-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten, netjes op tijd bezorgd. Fijn!

, 04-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Alles was keurig netjes verpakt, geen lekkages tijdens vervoer. Op verzoek om er tevens Thaise sambal bij te geven was voldaan: een bakje vol heerlijke hetigheid maakte het af.

, 03-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten, maar de bezorging duurde wel vrij lang. 1,5 uur gewacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd en als vanouds heerlijk eten!

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Bezorger was een vriendelijke meneer en prima op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd heerlijk eten én op tijd bezorgd

, 22-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd gebracht, nog heerlijk warm, veel groenten, erg lekker

, 20-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

gewoon top!

, 17-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten en top service. Per ongeluk rijst i.p.v. mie gekregen. Vervolgens een compleet nieuwe maaltijd gekregen.

, 03-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en zoals altijd heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en snel bezorgd

, 31-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als altijd: heerlijk vers, bijzonder smakelijk en ruim op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger. Een aanrader!

, 29-08-2018

Kwaliteit:

Rating

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In een woord geweldig. Top op tijd. Heerlijk gegeten .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten! Meer dan genoeg. Een aanrader

, 22-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor ons de beste thai in Haarlem makkelijk bestellen optijd bezorgen en heerlijke gerechten. Als of je gewoon in BKK uit eten bent !

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk!

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eigenlijk is mijn bestelling altijd perfect, helaas vandaag niet. De soep viel erg tegen (vissoep waar slechts 1 gamba en 2 mosselen) inzaten en ik had het hoofdgerecht extra pittig gevraagd. Het leek wel alsof het minder pittig was dan normaal 😐 Maar volgende keer weer gewoon proberen hoor, het is een uitstekende Thai!

Reactie van ZAP Thai:Beste Marco, Spijtig dat je ervaring deze keer minder was. We gaan even op vakantie maar neem na onze vakantie bij je volgende bestelling even contact met ons op dan zorgen we dat je deze ervaring snel vergeet! Gr Team ZAP Thai by J&C

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Super lekker en vers eten. Altijd zoeken naar een goede Thai, maar dit is echt een aanrader. Snelle service en alles heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had de garnalen in rode curry en deze was heerlijk! Lekker warm en snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vandaag voor het eerst bij Zap Thai besteld en het beviel goed. Het eten was heerlijk en het werd precies op het tijdstip dat ik had aangegeven bezorgd. De bakken met rijst/bami zouden misschien wel iets groter mogen want we hadden vlees over, maar geen rijst of bami.

Reactie van ZAP Thai:Beste JM, Het is altijd mogelijk om extra rijst te bestellen.

, 05-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eten was weer goed alleen de saus was een beetje te dun !

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Héérlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ER mogen wel wat meer garnalen in de garnalengerechten!

, 18-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst eten laten bezorgen bij Zapthai. Het was heerlijk allemaal!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker eten, had alleen om extra pittig gevraagd. Dit viel een beetje tegen..Verder een prima restaurant!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten voortreffelijk. Bezorging precies op tijd die per email vermeld werd. De site van online bestellingen werkt bijzonder efficiënt. In één woord geweldig.

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom geweldig en perfect op tijd!

, 01-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Warm, op tijd en geweldige smaak, versheid

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer prima in orde.

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes op tijd. Goed verpakt en lekker van smaak. Alleen de heet gradatie (de pepertjes) die stelt niet veel veel voor. Wij hadden een gerecht met twee pepertjes maar dat was echt heel mild, Maar wel lekker!

Reactie van ZAP Thai:Beste Ronaldo, Onze keuken is voor jouw niet pittig genoeg! vermeld volgende keer bij je bestelling dat je het pittiger wil en onze koks zullen hiervoor zorgen! Gr. Team ZAP Thai by J&C

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd!

, 15-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. De portie kroepoek voor 3euro vonden we erg tegenvallen. (grootte van een klein boterhamzakje...).

Reactie van ZAP Thai:Beste Ellen, het kleine zakje kroepoek wat bij je bestelling zat was gratis! Je hebt verder geen kroepoek besteld en ook niet betaald! Gr. Team ZAP Thai by J&C

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer heerlijk en keurig op tijd, top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Wij halen regelmatig eten bij ZAP Thai en ik ontdekte gisteren pas de mogelijkheid om via de website te bestellen. Ik wist ook niet dat er een app is. Heb ik meteen gedownload. Het bestellen via de website ging heel gemakkelijk. Ik had om 20.00 uur gevraagd en toen ik het kwam ophalen stond het al klaar. Zoals altijd was het eten erg lekker. We hadden soep besteld en een gerecht en het was weer heerlijk! ZAP Thai is echt één van de betere Thaise restaurants.

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon altijd goed.

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima eten en goed warm bezorgt !! tevens netjes verpakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk Thais eten, altijd weer. Arriveert ook altijd goed warm.

, 07-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers eten! Bezorging ook stipt op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten van ZAPThai is heerlijk. Vers, goede ingrediënten. Dit keer viel de bezorging tegen. Het eten kwam een half uur te laat en het verkeerde kipmenu bleek te zijn afgeleverd.

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten zoals altijd hemels.

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten! Alleen jammer dat ik geen push berichten krijg over de bestelstatus via de App (alleen email), maar dit ligt denk ik aan SiteDish.nl

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zap Thai is altijd erg goed (we bestellen vaak), maar vandaag vonden we het minder. Het was gewoon niet op smaak. Jammer...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is, als altijd, erg lekker. Het had wel iets warmer bezorgd mogen worden, vooral de soep..

, 08-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker eten, goede service. Het lag klaar op de afgesproken tijd om op te halen.

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

15 minuten eerder dan verwacht binnen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ZAP Thai heeft aan alle verwachting uitstekend voldaan! Goede service, uitstekende menukaart, en op tijd bezorgd. De kwaliteit van de maaltijd was bijzonder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd en heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestellen elke week, altijd op tijd en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed, en snel bezorgd

, 15-01-2018

Kwaliteit:

Rating

HÉÉRLIJK!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en oprecht eten, keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en heerlijk eten!

, 28-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldig en heerlijk eten en bezorging is keurig en netjes op tijd! Aanrader!!!

, 27-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 21-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke gerechten en snel geleverd!

, 18-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten, op tijd bezorgd (eerder dan eerst werd gedacht) en het was nog goed warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaakvol en vers. Goede Thai. Ik vind de pittigheid meevallen dus als je echt pittig wil neem dan 2 pepers

, 03-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch eten, vers en erg goed van smaak. Top prijs/kwaliteits verhouding

, 01-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste thai in tijden!!

, 30-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat weinig garnalen in de soep, maar wel smakelijk

, 30-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerechten zijn goed op smaak en genoeg groente erin. Snelle en vlotte levering.

, 27-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is altijd lekker en smaakt naar goede kwaliteit. Bij bezorging moet ff wachten maar dat is het wel waard!

, 25-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super eten, supersnelle bezorging, geweldig!

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze favoriete "bezorg" thai

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smaak gerechten erg goed, in curry wel heel weinig garnalen. Bezorging was heel snel.

, 11-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn vaste adres. Als ze gesloten zijn wel eens ergens anders thai besteld maar dat komt niet in de buurt van wat ze hier maken. Altijd goed! Hoop dat ze nog lang doorgaan.

, 08-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Éen van de beste Thaise restaurants die ik ken. Lekker spicy, veel groenten, goed vlees....hmmm!

, 06-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Curry red en yellow waren heerlijk, en werden op de aangegeven tijd bezorgd.

, 21-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten zoals altijd!

, 20-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Always fantastic

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekker. Ze zijn nooit te beroerd om extra groenten toe te voegen of een gerecht iets minder pittig te maken. Maar ik moet zeggen dat de pittigste gerechten prima te doen zijn hoor.

, 11-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk, de betere Thai!

, 08-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging keurig op tijd! Eten super lekker.

, 06-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was weer heerlijk, en een snelle bezorging

, 29-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten. Snelle bezorging.

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke maaltijden gehaald. Was een spontaan plan na een drukke dag maar wat een goede keus! Lekker eten en vriendelijk geholpen. Tot snel!

, 24-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Online besteld, tijd afgesproken om het af te halen, het stond keurig klaar, we hadden een kip en een garnalen gerecht en viskoekjes en garnalen vooraf, het was zalig, voor herhaling vatbaar!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten. Goed verpakt.

, 22-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd, en super lekker. Echt een aanrader.

, 16-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed en voldoende Thais eten en werd precies op de afgesproken tijd bezorgd

, 14-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging en alles was prima op temperatuur. De Thaise loempiaatjes zijn heel lekker. Net als de pekingeend in zoetzure saus.

, 10-09-2017

Kwaliteit:

Rating

We hebben erg lekker gegeten! Verse groenten in een heerlijke kokos curry, die niet te pittig was. Een aanrader! Het afhalen verliep ook soepel, we konden nog aan de kassa onze bestelling betalen ipv via internet.

, 10-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Delicious! Quick delivery.

, 02-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Elke keer weer ontzettend lekker!

, 01-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Zalig. Ook dieetwensen zijn mogelijk Niet veel vlees in de curry's maar de saus is geweldig

, 29-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Altijd goed bij ZapThai; eten en zelfs nu kan je ook online bestellen, wel wat minder gezellig dan aan de bar te wachten maar ook weer erg handig!

, 31-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste Thai in Haarlem

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Online besteld en tijd aangegeven. Exact op dat tijdstip stond het klaar - vers gemaakt en heet. Super service! Het eten zelf was ook weer heerlijk!

, 30-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten voor goede prijs. snelle bezorging

, 29-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten! Snel bezorgd en goed warm!

, 26-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed warm en krokant gebakken Lekkere gerechten.

, 23-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnel bezorgd en superlekker als altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en netjes op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd bezorgden heerlijk gegeten!!

, 08-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere, hete en op tijd gebrachte maaltijden! Zoals altijd...:)

, 03-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima verzorgd, gebalanceerde porties, erg lekker, snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Delicious!!!

, 29-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd heerlijk, super kwaliteit, super bezorging en net als in Thailand

, 26-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel bezorgt en de kwaliteit is goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd super vers en smakelijk. En zelfs toen er één keer rijst ipv de bestelde gebakken mie bij zat, werd dat direct nabezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snelle bezorging!

, 09-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is top! Ik hoop dat jullie er nog jaren zitten!

, 08-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker! Bezorging op tijd!

, 21-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit viel deze keer wat tegen. De curry leek minder op smaak. De zoetzure kip was wel lekker. De bezorger was 25 minuten later dan aangegeven.

, 17-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd Goed!!!!

, 15-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima! Snel, goed en zonder smaakversterkers. Aanrader

, 01-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, snel bezorgd en goed warm.

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelde eten was lekker goed en warm en nog voor de verwachte levertijd !

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tegenvallend. Van de 4 satestokjes zijn er maar 3 met saus bedekt, bij beide porties het geval. We hadden twee 'pittige' (1 peper) gerechten maar daar was geen pit in te bespeuren. De viskoekjes en kroepoek waren pittiger. Thaise kipvleugels hebben 0 Thaise smaak helaas. Verhouding groente vlees was erg goed, viskoekjes heerlijk. Bezorging perfect op gevraagde tijdstip.

Reactie van ZAP Thai:Beste Mark, Onze keuken kookt met een gemiddelde pittigheid! Als deze iet voldoende is voor jou passen we die graag aan, geef dit volgende keer door bij je opmerkingen en dan zullen de dames in de keuken met liefde een pepertje extra toevoegen! Wat betreft de satésaus hier zullen we beter op letten. Team ZAP Thai by J&C

, 22-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werkelijk heerlijk Thais eten, vers, en snel bezorgd.

, 09-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk Maar had wat warmer mogen wezen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten. Alles smaakvol. Aanrader.

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We kregen witte rijst ipv gebakken rijst, die we besteld hadden. Ik belde en de gebakken rijst werd als nog gebracht met een bakje viskoekjes voor het ongemak. Super service!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. De soep, loempia's, Massaman Kai, Neua Phad Med Mamoang, alles was goed!

, 17-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima eten, keurig op tijd gebracht. Gewoon goed.

, 13-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opnieuw heerlijk eten en stipte bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snelle bezorging en goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!

, 05-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

't Was weer erg lekker!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bezorging was er zelf eerder... kan niet anders zeggen zalig

, 26-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker!

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten, precies op tijd geleverd en heel warm!

, 16-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon top

, 15-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zaaaaalig.. zulke kwaliteit leveren onder bizarre omstandigheden verdient een pluim! we hopen dat het goed gaat met de bezorger die was uitgegleden.

, 06-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was werkelijke goddelijk. Bezorging week slechts 5 minuutjes af van de geplande tijd. Eten en bezorging op zich een dikke 10. toch waren meerdere van de 4 gerechten niet warm; lauw zelfs. Tip: verbeter dit punt!!!!

, 23-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging gepland 65 minuten... werkelijkheid 25 min (toppie) Kwaliteit zeer goed en vers ! 1 klein puntje de eend met sambal en ui smaakte het zelfde als rundvlees met cashewnoten. Had niet Dezelfde saus verwacht bij de eend. Volgende keer weer iets proberen!

, 16-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk gegeten, zeer smaakvol

, 13-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoetzuur maaltijd was heel veel ananas Mag meer echte groente in Prijs is te duur voor het geleverde Portie net aan voldoende

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, heerlijk eten.

, 05-12-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en precies op tijd. AANRADER!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Besteld voor grote groep, erg lekker, top! Ook mooi op tijd geleverd op zondag avond. Chapeau!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Supersnelle bezorging (donderdag) en het eten was weer super!

, 21-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!!!!

, 13-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het bestelde was helaas zo goed als koud.

Reactie van ZAP Thai:Beste Theo Bakkum, We vinden het spijtig om te horen dat je bestelling niet op temperatuur was. graag komen we met je in contact zodat we een voor passende oplossing kunnen zorgen. Groet Team ZAP Thai by J&C

, 13-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 06-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi snel bezorgd, zodat eten nog heet is. Eten heel zorgvuldig verpakt. En uiteraard super lekker. We hadden de 32, 52 en 72. Erg smaakvol

, 15-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige vegetarische groenteschotel. Ook de kip en gele curry waren erg lekker alleen zaten er echt te weinig groenten bij. Alleen maar saus en kip.

Reactie van ZAP Thai:Beste Anton, De samenstelling van ons gerecht Keang Krarie Kai, Kip in gele kerrie met kokosmelk is met aardappel, wortel en ui. Als je een gerecht met meer groenten wil dan adviseren we je de Kai Phad Med Mamoang, Kip met cashewnoten. Met groet Team ZAP Thai by J&C

, 10-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten erg lekker en snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker!!

, 29-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers Thais eten!

, 16-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles netjes en smaakvol. De sate kai was aan de rauwe kant. Nog even een extra boost gegeven. Verder prima. Groet Bob Paul

Reactie van ZAP Thai:Beste Bob Paul, De Saté Kai wordt bij ons van kippendijenvlees gemaakt. Door de marinade en de structuur van het dijenvlees kan nog wel eens rose uitzien zodat het lijkt of het niet gaar is. Wat zeker wel het geval is. Met Groet, Team ZAP Thai

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten weer super. Wel op tijd bestellen ivm lange bezorgtijden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duidelijke, handige website. Betaalbare, smaakvolle gerechten. Op goede temperatuur bezorgd.

, 14-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zap thai maakt met verse ingredienten het heerlijkste thaise eten. ook de bezorging perfect in orde. Een prima en gezond alternatief als je een avond niet wilt koken.

, 11-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben het eten opgehaald omdat er bij ons helaas niet bezorgd wordt (Santpoort) Eten was superlekker. Helaas wel koriander over 1 gerecht, ondanks onze nadrukkelijke vraag dat niet te doen.

, 09-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, alles warm. Als extraatje kroepoek erbij gekregen, lekker! Tom ka kai was heerlijk, had van mij best een pepertje in gemogen, maar volgende keer probeer ik gewoon de tom yam kai ter vergelijking. Biefstuk in oestersaus ook heerlijk en mals, ook daar had een pepertje in gemogen. Maar ach, dit was de eerste bestelling en moest testen hoe pittig de "milde" gerechten zouden zijn. Voor herhaling vatbaar!

, 30-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten met verse ingredienten. en niet duur. aanrader!!!

, 18-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!

, 18-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging. Heerlijk eten! Altijd goed.

, 12-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

ik had de Kai Pad Nam Prik Pao besteld. vind wel dat er meer kip in had gemogen voor de prijs van 15.00 euro voor de rest was het goed eten en goed warm bezorgt.

Reactie van ZAP Thai:Beste Anton, We zijn blij dat je tevreden bent over de kwaliteit en bezorging. De prijs voor de Kai Pad Nam Prik Pao is € 12.50 misschien en niet € 15.00 dat wetende ben je hopelijk wel tevreden met de samenstelling van het gerecht. MVG Team ZAP Thai by J&C

, 05-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keer op keer ontzettend goede gerechten en bijzonder snel geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

wij zijn vaste klant. eten altijd top

, 23-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten. Binnen de voorspelde bezorgtijd. Voor herhaling vatbaar (alweer).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd en bijzonder smakelijk. Beste Thai in Haarlem

, 10-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het eten was heerlijk en wij bestellen als het zo uit komt graag weer!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 04-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit.

, 04-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd, prima op tijd en super lekker gegeten.

, 29-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Aanrader. Zeer smaakvol.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was ok, maar niet bijzonder. Loempia's en kip saté's smaakten niet vers, eerder naar diepvries kwaliteit van de groothandel. Er zijn betere Thai restaurants beschikbaar in Haarlem in dezelfde prijsklasse. Bezorging was wel supersnel en netjes.

Reactie van ZAP Thai:Beste Rob, Jammer om te lezen dat je onze saté en loempia's kwalificeert als een diepvries product van de groothandel, terwijl onze Thaise koks deze zelf maken. MVG. Team ZAP Thai by J&C

, 15-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

alles prima

, 10-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte bezorging. Alles keurig verpakt. Super eten! Heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is hier super. We eten nooit in het restaurant zelf. (afhalen/bezorgen) een echte aanrader als je van het Thaise eten houdt!!!

Reactie van ZAP Thai:Hallo Barry, Dank je voor de reactie, misschien moet je toch een keer gezellig bij ons in het restaurant komen eten als de gelegenheid zich voor doet. :) MVG Team ZAP Thai by J&C

, 06-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en overheerlijk!

, 03-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super gegeten. Kip met basilicum en groenten was echt perfect. Sappige kip, veel groenten en heerlijk van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals verwacht was het erg lekker en goed op temperatuur! Genoten dus.

, 24-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

, 23-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk Thais eten bereidt met verse producten Geen fetsin, dat proef je tijdens maar vooral na het eten. De mee eters waren ook erg tevreden. Het vis en tahu gericht smaakten héél goed. Er moet een mogelijkheid zijn om geen rijst, gebakken rijst of bami bij elk gerecht te bestellen.

, 20-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker. Het werd alleen een uur te vroeg bezorgd: om 17:45 ipv om 18:45. Ongelofelijk snel na mijn bestelling om 17:25!

Reactie van ZAP Thai:Beste Ella, Sorry dat we niet goed op de bezorgtijd hebben gelet. Taem ZAP Thai by J&C

, 06-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk en stipt op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.